اصول اولیه خدمات طراحی وب سایت - خدمات طراحی سایت

Wiki Article

این گونه طراحی سایت ها برای خرید و فروش اینترنتی انجام می شوند که کاربران می توانند به صورت آنلاین محصول مورد نظر خود را ببینند، انتخاب کنند، از درگاه های امن هزینه آن را پرداخت و محصول را درب منزل دریافت کنند.

تمام استانداردهای سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) در وب سایت شما رعایت شده است و به راحتی می‌تواند رتبه های بالای گوگل را کسب کند.

آینده نگری و توسعه پذیری موضوعی فراتر از نیاز حال شما هستند و شما در این مرحله باید به انتظارات و نیاز های بلند مدت خود نیز فکر کنید تا در فاز های بعدی طراحی وب بتوان آنها را اجرا کرد.

یعنی پس از اجرای قالب آماده سایت رایگان شما یک سایت دقیقا مانند پیش نمایش خواهید داشت. کافیست بر لینک دانلود کلیک کنید تا بسته نصبی در اختیارتان قرار بگیرد و به راحتی در چند دقیقه بتوانید یک سایت وردپرسی با قالب حرفه ای داشته باشید.

شرکت ها برای خدمات خود نیاز به طراحی سایت شرکتی ای دارند که دارای صفحات مناسب و اصولی باشد تا کاربران گمراه نشده و مستقیما آنچه را که نیاز دارند ببینند.

به همین دلیل در زمان خرید یا دانلود یک قالب، به حوزه کاری خودتان، رنگ و نوع طراحی قالب دقت کنید.

وقتی شما با یک شرکت طراحی سایت غیرحرفه ای قرارداد ببندید، اشتباهات بعدی نیز به دنبال این اشتباه اتفاق می افتد.

برای آشنایی بیشتر با ما، نمونه سایت‌هایی که طراحی کردیم را ببینید

وب‌سایت شما بر اساس سلیقه‌ و کسب‌و‌کار شما طراحی می‌شود. نسخه‌ی اولیه‌ وب‌سایت به شما ارائه شده تا در صورت صلاح‌دید شما و مشاور تغییرات لازم داده شود.

البته این نکته را هم بدانید که گوگل ادوردز نیازمند هزینه بسیار بالایی است چراکه باید هزینه را به دلار پرداخت کنید و این باعث گران شدن کار می‌شود. همچنین خوب است بدانید که گوگل ادوردز محدود است و تا زمانی که پول بدهید در صفحه اول خواهید ماند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید ویدئو ما در یوتیوب را مشاهده نمایید.

طراحی محیطی ساده و در حین حال دقیق و منظم برای سیستم نوبت‌دهی و پرسش و پاسخ برای شما پزشکان عزیز

برای اینکه بدانید کدام روش برای هدف  شما مناسبتر است وظیفه ما است که به شما مشورت بدهیم. فاکتورهای مهمی در این راه تاثیرگذار هستند که با مذاکره و توضیحات شما به نتیجه می رسیم .

در خصوص بالا رفتن سرعت سایت خیلی از عوامل دخیل هستند که یکی از آنها پنهای باند شما می باشد، با توجه به اینکه سایت شما نوپا هست و بازدید کننده ی زیادی فعلا ندارد میتوانید پهنای باند کمی را برای شروع انتخاب کنید و بعد از بالا رفتن کاربران بازدید کننده از سایتتان می توانید پرای جلو گیری از کاهش سرعت سایت ، پهنای باند خود را ارتقاع دهید .
کد های غیر اصولی : این موضوع کاملا روشن است که کد هایی که توسط یک برنامه نویس طراحی سایت زده می شوند بسیار اصولی تر از کد های قالب های آماده می باشد اما بدان معنا هم نیست که کد های قالب های آماده همگی به درد نخور باشند.

بغضی مواقع دیده شده که بسیاری از افراد ندانسته و یا از قصد وردپرس را ضعیف و خطرناک می‌دانند تا مانع از ورود همکاران و رقبای خود به حوزه وب شوند.

در پروسه “طراحی سایت” نیاز کاربران شما شناخته و طراحی ای مناسب با آن برای شما انجام می شود. با این کار وقتی کاربران به دنبال نیاز خود در اینترنت می گردند، سایت شما را در نتایج مشاهده می کنند و تبدیل به مشتری شما می شوند.

در میان قالب های ایرانی ، قالب اهورا بهترین قالب از لحاظ راحتی در طراحی و باز بودن دست شما در طراحی آن است که برای هر نوع کسب و کاری دموی اختصاصی دارد.

برای هر کسب و کار باید طراحی وبسایت متفاوت و مناسبی انجام بگیرد. شما برای این کار باید توجه کنید که چه محصولات و یا خدماتی را می خواهید به صورت آنلاین ارائه دهید، سپس متناسب با همان، سایت خود را طراحی کنید و یا سفارش طراحی سایت اختصاصی دهید.

اگر بخواهیم عقلانی تصمیم بگیریم، استفاده از سایت ساز گوگل جز از دست دادن وقت چیز دیگری ندارد و بهتر است به سراغ روش های دیگر برویم.

در این مرحله ایده اولیه موضوع سایت در ذهن شما جرقه می‌خورد لطفاً فرم انتهای همین صفحه پرکنید و سفارش طراحی وب‌سایت توضيحات بيشتر خود را تکمیل نمایید.

برای سهولت کار با بخش مدیریت فیلم آموزشی ارائه می شود و همچنین طراحی سایت شرکتی شامل یک سال پشتیبانی رایگان می باشد.

آیا میتوانم از هاست و دامنه خودم استفاده کنم؟ آیا میتوانم از هاست و دامنه خودم استفاده کنم؟

تمی که در طراحی هر وبسایتی استفاده می شود باید حتما قرابتی با نوع بیزینس شما و شخصیت برند شما داشته باشد.

دامروزه همه ما قبل از خرید هر چیزی در اینترنت به دنبال بهترین کالا با مناسب ترین قیمت می گردیم و سپس اقدام به خرید می کنیم. همچنین به دلایلی زیادی مانند کمبود وقت، ترافیک و … اکثر مردم تمایل به خرید آنلاین پیدا کرده اند و تمامی خرید های خود را در بستر اینترنت انجام می دهند.

اما به طور کلی شما هر کسب و کاری که داشته باشید هم می‌توانید برای آن سایت طراحی کنید و به درآمد های خوبی برسید.

بسیاری از صاحبان وبسایت ها بعد از طراحی سایت به ما مراجعه می‌کنند و از وعده های قبل از قرارداد میگویند.

اگر فرض کنیم هزینه طراحی سایت شما ۷ میلیون تومان در ماه آذر باشد و شما نخواهید آنقدر برای سایت خود خرج کنید به سراغ یاد گیری طراحی سایت بروید با مشکلات زیادی رو به رو خواهید شد.

Report this wiki page